Dåliga dagar

Usch och fy, den här veckan är inte kul. Jag har ont i kroppen och är så jävla trött. Jag skulle kunna sova i flera dygn om jag bara fick lägga mig ner. Flera gånger har jag lockats att bara lägga mig ner på det smutsiga och våta betonggolvet i det så kallade omklädningsrummet och däcka när jag stämplat ut. Som tur är så har man vänner som väntar på en på krogen/på stan efteråt och får en att orka stå emot frestelsen.

Men jag sover inte bra på nätterna. Värken i kroppen gör att jag vänder på mig och tänker på den hela tiden, plus att det tar mycket psykisk ork att ha ont. Fan också. Sedan står chefen och klockar tider på ens station och ropar "Kom igen, Agnes! Fortare ska det gå! Nu får gästerna inte sina burgare på 1 min, då måste du köra fortare!!" och det värker som fan och jag är så trött så trött. Jag har hållit på att börja grina flera gånger under veckan när chefen anklagat mig för att söla, hoppa över saker osv utan grunder. Inte så att chefen ser det såklart,  jag säger bara "mm mm!" och fortsätter. Men det är så jävla förnedrande. Jag skulle vilja spotta på honom och skrika att jag inte är någon jävla hund. Istället biter jag mig i läppen och tvingar mig själv att fortsätta. Det är inte en arbetsmiljö värd namnet. Det är en jävla slavfabrik och jag önskar den åt helvete. Brinn i helvetet med er jävla människofientliga personalpolitik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur det känns håll ut! det bästa som finns är att träffa sina vänner efteråt, det är skitviktigt.. Kamratliga hälsningar

2008-03-19 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback