De bästa

Efter helgen så var detta precis vad jag behövde. Idag jobbade jag med den underbaraste tjejen istället för småbossen. Jag har inte sett så mycket av henne förut, men jag vet att hon är snäll. Hon berömde mig jättemycket och ärligt, förstod alla situationer och var bara sådär härligt underbar att jag ville krama henne.

Inte det minsta företagslojal, utan bara engagerad i sitt jobb och nogrann med det viktiga. Precis så som arbete borde vara. Flera andra som jobbade var också heltrevliga, och för första gången på det stället så trivdes jag faktiskt. Jag och snälltjejen hade världens samarbete på vår station och allt funkade bra utan att slita ner en. Halleluhja.

Det är sådana dagar (och framförallt sådana människor) som får mig att orka fortsätta på det här jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback